• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 05 grudnia 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
Informujemy, że rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do konkursu: Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich. Aby zgłosić produkt - kliknij na baner i wypełnij formularz.

Felietony

więcej artykułów

Wywiady

  • Świąteczne smaki od PROFI

    Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....

  • Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadami

    Cyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...

  • Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handlu

    Grażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....

  • Bob Snail: radość, smak i prosty skład

    Czy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...

  • Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake Polonia

    Trzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...

Wiadomości

  • Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysu

    Żyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...

  • Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjny

    Od początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...

  • Develey Polska otwiera nowy zakład w Łęczycy

    Develey Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...

Z rynku FMCG

  • Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na Święta

    Carrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...

  • PINTA w zwrotnych puszkach

    Browar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...

  • Kaufland z widokiem na Giewont

    Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...

  • Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowych

    Projekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...

  • Rusza nowa edycja Akademii Lubella

    Startuje kolejna odsłona jednego z największych programów...

Auto

  • Transport drogowy dominuje, kolej traci udział w przewozach towarów

Nowości

  • Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars

    W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...

  • Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukru

    Smak, który dojrzewa z naturą...

  • Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepach

    Świąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...

  • Syropy Herbapol w limitowanej edycji

    Odkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...

  • Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwą

    Czekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...

Kampanie i Promocje

  • Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedaży

    Okres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...

  • Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa Vortumnusa

    Marka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...

  • Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa Łomża

    Od połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...

  • Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektu

    Gellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...

  • Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek ceny

    Carrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.